Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.07.2012 21:09 - Пръмовата куневица и стария бЪрдак!
Автор: alibababg Категория: Други   
Прочетен: 1520 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 10.09.2012 20:21


"Движение България на гражданите"

Направо се "насълзих" днес...
От поредната боклукчива сган,която се сбра за да ни оправя!
И от голЕма радост си затананиках това:

Аз съм българче и силна
майка мене е родила;
с хубости, блага обилна
мойта родина е мила.

Аз съм българче. Обичам
наште планини зелени,
българин да се наричам -
първа радост е за мене.

Аз съм българче свободно,
в край свободен аз живея,
всичко българско и родно
любя, тача и милея.

Аз съм българче и расна
в дни велики, в славно време,
син съм на земя прекрасна,
син съм на юнашко племе.


Ноооо, беше за кратко - мина ми!
И си върнах здравия разум. Сега да хвърхим един бърз поглед в дълбочина.
Това в кавичките са,словоблудствата на кунева/пръмова:

"Единствената причина да съм тук, пред вас, сте вие и това, че ви вярвам, обърна се към делегатите на събранието първият български еврокомисар и лидер на новата формация."

Единствената причина,а?
Хареса ти, курво чифутска да си лапаш партийни субсидии!

"Имаме амбицията да управляваме самостоятелно България"

Скромно - по чифутски!

"Сигурна съм, че има смисъл - това е нашият единствен живот, правилното е да участваме, посочи тя. Можем да променим България, и то сега."

"Правилното" - за КОЙ БЕ, пръмовице!?

"Трябва не просто да приключим посткомунистическия преход, а да предложим и осъществим истински автентичен модел на управление на държавата - това се нарича българска национална кауза"

Автентичен модел щяла да предлага - ха на бас,че знам кой е той!
Същия този от автентичен та, по автентичен модел,на същата мръсна чифутско/милиционерско /комунистическа ХУНТА от 9 септември 1944 година!
Така явно си го приключват БОКЛУЦИТЕ,този посткомунистически преход!
Вече си връщат и символите на власт!
fakti.bg/bulgaria/42494-georgi-dimitrov-vazkrasva-v-dimitrovgrad

Според нея трябва да бъде върната грижата за държавата, а от своя страна държавата да даде на обществото механизми за изграждане.

О-ооо,това с механизмите го знаем!
Най прясното е поредния рекет с тока!
Безумното,но много загрижено за тоталното унищожение на тъпия електорат на тази територия - увеличение на тока с 15,6% дневна 18% нощна! Това е цената с ДДС за незнаещите!

Тази чифутка,която унищожи с подписа си, под договора за присъединяване към европейски/еврейски съюз (един на крадливото цар,един на чифутина соломончо паси и нейния - първата братовчедка на втория боклук от тази сбирщина) държавата България!
И пак същата тази чифутка,която подписа ликвидацията на АЕЦ козлодуй!
Същата тази курва, сега плямпа за национална кауза!? Да приключим посткомунистическия преход!? За някаква България на гражданите!?
"да бъде върната грижата за държавата" - коя грижа?! А кой, за кого ще се грижи?!
Мътно и тъмно,лъжливо и гнусно,гадно и жалко - това е визията и!

Рядко я чувам тази,но едно нещо с абсолютна сигурност мога да кажа за нея - НИКОГА,не съм чул нито едно вярно или истинско нещо от устата и - НИКОГА!!!

кунева/пръмова/чифутко/комунистическа - наглостта ти нема край.Ти си олицетворението на българската политика - наглост,лъжи и манипулации,готовност да прецакаш и излъжеш всеки на всяка цена!

ВЪРВИ В АДА!
image



Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: alibababg
Категория: Други
Прочетен: 301996
Постинги: 127
Коментари: 78
Гласове: 305
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930